די לקומבינות

בפתחה של הפרשה, מפרטת התורה את הכללים הבסיסיים של משפט צדק. יש להתרחק מכל משוא פנים ולקיחת שוחד, ויש להתייחס באופן שווה לתובע ולנתבע. לאחר הפרוט מסכמת התורה : "צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף לְמַעַן תִּחְיֶה וְיָרַשְׁתָּ אֶת הָאָרֶץ …". לאחר שציוותה התורה: "וְשָׁפְטוּ אֶת הָעָם מִשְׁפַּט צֶדֶק" מדוע חזרה וציוותה פעם נוספת: "צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף"? חז"ל … המשך לקרוא די לקומבינות